Employability as a Service
Bevorder de duurzame inzetbaarheid van uw medewerkers
Anders denken, anders doen.
Consolid biedt met een zelfontwikkeld online platform bewustwording en beweging bij medewerkers die, nu of in de toekomst, een andere baan zoeken binnen uw organisatie of daarbuiten.
Als het gaat om duurzame inzetbaarheid, vitaliteit en mobiliteit bij de medewerkers van uw bedrijf, dan is Consolid dé strategisch partner.
De talenten en kwaliteiten van uw medewerkers worden beter benut wat kan leiden tot positief effect op ziekteverzuim. Employability as a Service creëert een wendbare organisatie waarin uw medewerkers in beweging komen én blijven.
Proven concepts
AH online
bezorgers
FACTS & FIGURES
Businesspartner: Albert Heijn
Campagneperiode: Doorlopend
Marketingstrategie: Online (job) ads
Opdracht: 20 nieuwe bezorgers p.w.
Axxicom passagiersassistenten
FACTS & FIGURES
Businesspartner: Axxicom
Campagneperiode: Jan 2023 - Jun 2023
Marketingstrategie: Online (job) ads
Opdracht: 144 passagiersassistenten
Connexxion buschauffeurs
FACTS & FIGURES
Businesspartner: Transdev
Campagneperiode: Doorlopend
Marketingstrategie: Cross-channel
Opdracht: 100 chauffeurs per jaar
Wilt u meer weten over?
Employability as a Service
Arbeidsmarktscan
Met de Intelligence Group als collaboratieve partner, zijn we aangesloten op het doelgroependashboard. Dit dashboard maakt de arbeidsmarkt voor ons realtime inzichtelijk. Dit kan in de breedte zijn, maar ook op gespecificeerd niveau, zoals gefilterd op een bepaalde functie, een bepaalde regio of een bepaald ervaringsniveau. Deze informatie zetten we om naar een maatwerkrapportage, om zo ons wervingsapparaat optimaal te laten functioneren. Zo wordt Big Data ingezet om de markt en doelgroepen realtime inzichtelijk te hebben en ons te helpen met wervingsvraagstukken. Tevens kunnen we voorspellingen doen over wervingshaalbaarheid en adviseren over in te zetten boodschap, tooling of kanalen.
Een concreet voorbeeld: We zien tekorten ontstaan, de werkloosheid daalt en het werkend bestand neemt af. De vergrijzing/ontgroening zet immer door. En het aantal concurrenten dat op dezelfde kandidaat aast neemt verder toe. Daarbij vissen we allemaal in dezelfde vijver. Komt bij dat de nieuwe generatiewerkenden een andere visie heeft op het werk en er steeds minder jongeren instromen in het MBO. Ontwikkelen, uitdaging en de vraag wat kan een bedrijf mij bieden staan voor de kandidaat centraal.
Benieuwd naar arbeidsmarktontwikkelingen binnen uw domein?